ÖPPET BREV:

Här med tar jag avstånd från alla rasistiska och nasistiska åsikter. Jag ber dock om ursäkt för mitt utbrott på nyheter24’s reportrar. Andledningen till varför jag ragerade som jag gjorde var en den självklara andledningen att jag kännde mig så fruktansvärt kränkt när någon försökte vinkla det till att jag skulle ha några som helst rasistiska åsikter. Jag tar helt och hållet avstånd från det som sagt, jag tycker alla männsikor är lika mycket värda.

Jag ber även om ursäkt till mina samarbetspartners, familj och vänner för detta.

Videon är inspelad för ca 4 år sedan för till min lillebrors blogg där han ville få fler läsare, videon är alltså inte seriös och han menar inget illa i videon. Han var alltså runt 15 årsåldern, och ville enbart provocera.

Dock nu därför allt som har hänt tar jag även yttligare någon dags paus för att själv lugna ner mig och låta situationen svalna.

Återkommer senare ikväll eller imorgon om hur jag gör.

MVG maggkrull

Kommentarer
Postat av: dasseboi

Extremt bra nystart på bloggen, ska följa er! Keep up the good work -,-

2011-02-23 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0