TAGGA DEFF!!!!!

tjena bloggen!
Idag startar jag min monster-deff! Inget märkvärdigt, men blir STANDARD...
Räknar la med att få i mig 1337g protein 2000g fett, 6500 kolhydrater....
Meine lilla deff består av:
Frukost :
5dl oboy
4 vita rostade brön med massa smör å ost plus nutella.
Yoggi yoghurt (hallonsmak)
2 kakor
Mellanmål:
1st Cola
1st twix
Lunch:
Mat i matsalen
1st Cola
Middag:
Standard husmanskost
Mellanmål:
Några kakor + stort glas mjölk
Kvällsmat:
Taco mjuktbröd med potatissallad som fyllning
Oboy
Nattfrukt:
Banan eller Äpple
Sug på denna deff, om jag inte klarar den så ska jag sluta med allt som har med vikt uppgång att göra !!!!!!!!!!
// MaggKrull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0