hej våra små änglar

chacha bloggen maggkrullbooi här!
här ligger jag naken och kikar på let's dance (:
btw, vi hade ju en frågestund på bloggen för ett tag sen. Här kommer svaren:
Tråkigt bara att inte Ted kunde vara med på svaren, som ni alla vet är han fortf. sjuk :/

-Hur gamal är du?
Svar: 17
-Vad heter du på riktigt?
Svar: Oliver ''järnröret'' Magnusson

-Hur mycket tjänar du på bloggen?
Svar: Asså, jag brukar ju inte skryta, men jag klarar mig. Men om ni nu så gärna vill veta: 115 000kr efter skatt !
-Är du singel?
Svar: hihi, vilken fråga :$ jag är faktiskt nyskild ([email protected])

-Vad väger du?
Svar: pendlar mellan 92-94kg

-Vad hette tjejen som tog din oskuld?
Svar: Vad är oskuld?

- Vilka tjejer faller du för?
Svar: Tjejer med håriga bröst och med en slang mellan benen!

-Vad heter din närmaste väninna?
Svar: Johan Sahlin, han är både varm och har en fin personlighet. Kan dock vara lite för känslig ibland!

-Vad gör du på fritiden?
Svar: Brukar rida, plugga, gymnastiken, dansen + yoga!

-Vill du ha sex med mig?
Svar: Förstår inte frågan :S ring mig istället !

detta var 10 av 10 000 frågar som vi fick, dem andra tar vi på ett videoinlägg lite senare!

Detta var allt från maggkrull denna gång, Puss

(C) MAGGKRULL (C)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol :)

2010-02-05 @ 15:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0