blogg, vilken underbar idé ! men inte för alla kanske -.- ?

De har knappt gått 1 vecka å vi leder redan blogglistan? asså.. mMMmm hmm jaa.. hihi!!
Va är de för skit som ni andra skriver om? kan ju vara spc. intressant iafl, eftersom ni suger KUK!
- Amanda är en tjej som kan 5 ''ord'' å 1 ''mening'' jag citerar ''hej bloggen , jaa, hmm ööhmm hihi''
- Vafan, har tjejen något uppkört för att låta så?? Ngn bra dildo du kan tipsa om annars? msg me!
- En kille som äter glass i solen å de verkligen STEEEEKER!
- En annan tjej som heter blondin-bella fast hon är brunett ?
- Och ngn fuKKing Dessie som skryter med att hon har 8par mjukisar ''lix'' vem bryr sig?
- Glömde hon Kissie nästan, tjejen som absolut aldrig skulle kunna lägga sina egna pengar på mat som hellre fikar upp pengarna , smart drag (Y) sen ''den osminkade sanningen'' jag vill ju inte klaga på dig, MEN DU ÄR JU FÖR HELVETE LIKA FUL MED SMINK SOM UTAN?:@:@ så vrf inte sluta lägga pengar på smink å kanske ta en x-tra latte ngn dag? Sen smart drag att lägga ut en bild på dig i handduk (Y) klart man får kommenterar som tjej om man står hal-naken:S? Sen vet jag ju inte om ni ALLA som läser våran blogg vill se mitt feta arsle? eller kanske mig i en magtröja? eller varför inte en kort kort kjol? de lockar inte lika mycket.. men aja, kul att du har något å de är ju inte utseende å inte skrivkunskap heller.. utan de du har är att du är sjukt dålig på att myta ihop en jävla massa skit (Y) LYCKA TILL ÖNSKAR MAGGKRULL!
- GUUUUUUUUUUUUUUUUUD, DAAAAAHH... sån här skit vill ju inte folk läsa om :O ?
- Rätta mig om jag har fel, men är inte Sverige ett för litet land för att ha så många skit bloggar?
- Här kommer vi 2 killar från BYN trollhättan å LIXOM bara kör om er? hihi, å då har vi inte ens börjat videoblogga:S
- Snacka om vilket tryck de kommer bli på bloggen sen? aja, HELT SJUKT LIXOM!!!!!!!!!!!!!!
- Och så att ni inte tror vi ljuger, här kommer ett färskt bevis! En liten lista om vilka bloggar som är mest besökta!
puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0