rehab.....

tjena..
detta jag ska berätta nu är helt sant :( kommer inte kunna kolla åt en tjejs håll på ett jeffla tag :/
iafl , allt börja med att jag å salle skulle till badhuset och ha lite söndags mys inne i rehab.
när vi väl kommer dit träffar vi david & jonatan som just då var två helt normala killar med inga allvarliga problem!
sen efter 1 timma inne i rehab så kommer den in en ''shemale'' eller vad de nu var:O, kan inte beskriva känslan :/ var både rädd men även sugen att få ta på festligheterna på samma gång. de var nog dem mest perfekta chipstuttarna jag sett :) tanken slog mig direkt att jag skulle ha den killen/tjejen på rygg innan dagen var över (Y)
när väl ''den'' klev ner i vattnet ville jag bara simma fram och stoppa dem i munnen :$ vet inte vad som hände men de var en sån fröjd för ögat.. men de tyckte tydligen inte badvakten? som sa till varelsen att ta på sig en bikni överdel!
en stund senare skulle vi gå till omklädningsrummet , då sitter varelsen på bänken och berättar om sina chipstuttar inför sina kompisar som gärna klämde och kände!
men själv fick jag bara ha dem i tanken , jag kunde bara föreställa mig hur de var att ha dem i handen :/
jag tror jag talar för alla (salle david jonatan) att dem tuttarna var inte att leka med, dem hade den där goa formen som inte alla har och bröstvårtor stora som min knutna hand (L)

Väl inne i omklädningsrummet, möter vi en kille som har manboobs han också? vad är de för jävla söndag? chips-tutts söndagen eller? Läskigt är de iafl ..
De var fan de värsta jag vart med om ... manboobs över allt, kommer ju fan få helt fel syn på den kvinnliga kroppen :(
Vill helst inte veta vad ''dem där'' svinen gör med sin bröst? kanske tar på dem? har dem i munnen? spelar tjej i cam? vill iafl att de ska förbjudas med att ha ''manboobs''... iafl inne på ett badhus.. fan de finns barn där inne som inte ska se allt. Fan blev ju sugen när man såg ett par fria bröst slänga runt på badhuset!
Har iafl försökt att prata om de som hände idag, men ingen har riktigt kunna släppa de.. så alla ni som var på badhuset idag söndagen den 11:e oktober, om ni behöver prata ut om detta, så kan ni höra av er till maggkrull!

Annars var de en mysig söndag på BH å Donken :)
Ska bara slänga in en bild på''chips-tuttar''''manboobs''så ni alla där ute vet vad ni ska akta er för !



(C) MAGGKRULL (C)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0