min älskade ''lilla'' vän

Minns när vi först träffades, du var bara 1 vecka gammal, jag hämta upp dig hos den du bodde hos:)(en kräsen tjej) hos henne fick du ligga i en mörk låda, men hos mig, fick du stå framme å glänsa!
Du hade en liten pizza stank, nästan så att man vill spy av bara stanken.. men du var ju använd av en tjej som inte såg fräsch ut själv så hon visste la inte att man skulle rengöra dig! du var både kletig å slemmig (kan ju undra vad hon hade gjort med dig).

Fast du är från en annan kultur, fast du är från en helt  annan välrd så är du min å vi stortrivs :')
Kommer aldrig glömma våra stunder ihop, som när vi första gången lekte hela natten tillsamman :') DU JAG Å lite grädde + chokladpudding ;)
Fast du är en sån där modell med sladd så svek du mig aldrig, då du klara av att torkas av med både vatten å en torr trasa.
Du lukta aldrig illa, spela ingen roll vart man än stoppa dig, så lukta du alltid bra!
Som sagt storleken har ingen betydelse å de visa du mig verkligen, att bara man har den senaste tekniken så kan man klara allt!
Silikon handtaget, din rund-ovala form, att du var röd + ditt vibrerande.. du lät inte mycket med vibrera kunde du (Y) tummen upp säger jag bara :')
Kommer aldrig kunna ersätta dig, så kommer få arbete mycket med händer och armar nu framöver.
Men de är ju alltid en träning, fast de kommer bli jobbigt å inte lika bra och absolut inte gå lika fort som när du gjorde de åt mig.. så måste jag försöka :/
Du är och kommer alltid vara den enda för mig, min älskade lilla röda ELVISP <3

R.I.P. min älskade vän <3


(C) MAGGKRULL (C)

Kommentarer
Postat av: mongo-emil

jag som trodde de va en dildo! :(

pengarna tillbaka!

2009-10-07 @ 19:10:17
Postat av: Sara

hääärmapa!!!!!

2009-10-07 @ 20:36:12
URL: http://sarashistoria.blogg.se/
Postat av: ADMIN

vadå härmapa :O du härma OSS !!!!!!

2009-10-08 @ 10:01:41
Postat av: Sara

Oliver, vi kom överens om att jag vann och det är bara att titta på tiden då inläggen publicerades.

2009-10-08 @ 12:15:55
URL: http://sarashistoria.blogg.se/
Postat av: ADMIN

aja.. men asså.. vi är ju en blogg som är påväg uppåt, så de blir inte så bra om du säger att vi härma dig :(

men okaj, du skrev lite om din dator, och vi om våran elvisp ... FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

2009-10-08 @ 12:20:31
Postat av: Sara

det är okej ;);)

2009-10-08 @ 21:46:23
URL: http://sarashistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0